تدوین سیاستهای ارتباطی دانشگاه (دانشکدهها و معاونتها) در قبال جوامع علمی و اجرایی کشور و نظارت بر اجرای آن
نیازسنجی از جامعه و پیمایش مستمر محیط و تغییر و تحولات اجتماعی
سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواستههای مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه و تلاش جهت ایجاد ذهنیت مثبت در خصوص دانشگاه
ارتباط و تعامل با مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه و پاسخگویی در قبال عملکردها و سایر مسائل مرتبط با دانشگاه
برقراری ارتباط با مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، مؤسسات و نهادهای دولتی و غیردولتی داخل و خارج کشور و ایجاد زمینههای تفاهم و همکاری جهت تسهیل همکاریهای آموزشی و پژوهشی
تبلیغ، ترویج و شناساندن دانشگاه در سطح ایران و جامعه بینالملل و تبیین ماموریت، اهداف و فعالیتهای دانشگاه
تولید اخبار دانشگاه و خبررسانی از طریق کانالها و ابزارهای ارتباطی و اطلاعرسانی موجود (از قبیل خبرگزاریها، سایتها، نشریات و ...)
گسترش تعامل مثبت و هم افزایی همهجانبه در میان اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان
تبلیغ دینیـ مذهبی و اعزام مبلغ
هدایت نگرش و رفتار کارکنان در راستای اهداف دانشگاه و نشر و تعمیق ارزشهای اسلام ناب و انقلاب در میان ایشان
بهبود مستمر کارایی و اثربخشی در راستای تحقق اهداف ادارهکل روابط عمومی
نشانی مطلب در وبگاه اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل: http://isu.ac.ir/find-11.1340.4524.fa.html برگشت به اصل مطلب